تاريخ: 1400/7/6
ساعت:
جستجو:

افتتاح نخستین خانه استارت‌آپی گیلان/ سازوکار تجاری‌سازی محصولات استارت‌آپی تعیین شد

با حضور سردار ریاست سازمان بسیج مستضعفین و به همت بسیج مهندسین صنعت و معدن صورت گرفت

افتتاح نخستین خانه استارت‌آپی گیلان/ سازوکار تجاری‌سازی محصولات استارت‌آپی تعیین شد

تاريخ: 21/1/1400
کد خبر: 97586
به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن اولین خانه استارت ‌آپی گیلان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس سازمان بسیج صنعت و معدن کشور، معاون اقتصادی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرویس استان گیلان پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن اولین خانه استارت ‌آپی گیلان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس سازمان بسیج صنعت و معدن کشور، معاون اقتصادی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

هدف از افتتاح این مرکز استارپ‌آپی، افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدی گیلان و همچنین بهره‌مند‌ شدن از تکنولوژی به‌روز و اتخاذ رویکرد دانش‌بنیان است.

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه مشکلات صنعتی در کشور و استان باید اولویت‌بندی شود، اظهار کرد: مشکلات حوزه صنعت و شرکت‌های فناور باید در استان اولویت‌بندی شده و کارگروه‌های استانی تشکیل و راه‌حل‌های حل مشکل را بررسی کنند.

وی با اشاره به نقش تجاری‌سازی محصولات در کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سازوکار تجاری‌سازی محصولات در حوزه‌های مختلف ازجمله استارت‌آپی توسط سازمان بسیج تعیین‌شده و همه مسؤولان پای‌کار بوده و به برند سازی محصولات کمک می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طرح‌های شرکت‌های استارت‌آپ و فناور را یک ظرفیت در کشور دانست و بیان کرد: طرح‌های شرکت استارت‌آپ باید در کشور تحقق پیداکرده و در حد ایده باقی نماند، لذا برای تحقق این امر باید طراحی‌های درست و صحیح انجام شود.

سردار سلیمانی همچنین به نقش جوانان در حل مشکلات جامعه با ارائه طرح‌های خلاقانه تأکید کرد و افزود: امید به آینده، اعتماد به جوانان باید سرلوحه کار مسؤولان قرارگرفته و طرح‌های خلاقانه آن حمایت شود زیرا در این صورت از کانون توجه خارج خواهد شد.

وی از حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان خبر داد و گفت: جوان باید ایده‌های خود را ارائه داده و خلاقیت‌های خود در حل مشکلات را به دیده عموم بگذارند و سازمان بسیج هم ازاین‌گونه ایده‌ و شرکت‌ها حمایت کرده و آنان را در مسیر درست قرار می‌دهد.

برای افتتاح این خانه استارت‌آپ دو میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن به‌منظور خرید تجهیزات بوده و در حال حاضر ۹ تیم در این مجموعه فعال و قابلیت ارتقا به ۲۰ تیم هم دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش تجاری سازی محصولات در کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سازوکار تجاری‌سازی محصولات در حوزه‌های مختلف توسط سازمان بسیج تعیین شده و همه مسوولان پای کار بوده و به برندسازی محصولات کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
آدرس رایانامه
نظر
همایش‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها
پیوندها

سازمان بسیج مستضعفین